čtvrtek 16. července 2020

Hodiny-Čas bez času desátý díl


Tak se začali bavit. Měli mnoho společného. Udělali mnoho gotických fotek na hřbitově. V podzimním sychravým listí v nádechu podvečerní melancholie, na náhrobcích u starých soch andělů a svatých, křížů, lavičce i takové kde si dávali pusy. Obě byli tuze, velice osamělé ona byla více na holky a ta dívka byla moc roztomilá. Navíc byla jako ona. Ta dívka byla nádhernou temnou princeznou jejích snů. Její mramorové srdce začalo tát.


Když seděla na zpustlém náhrobku zrodili se ji v hlavě verše.

Hniju jako růže na okně, dívko spanilá

jsem krutá a láskou zabitá...

Je to jako býti jedem opilá

a kladivem ubitá

Ach, dívko, princezno noci

staneš se mou?

Ve smutku mém není pomoci

budeš dívkou mou tajemnou?

Jsem havran černý na hrobě sedíc

na svém hrobě

O štěstí a úsměvu sníc

prohnilé srdce mé patřilo tobě

Hrob je opuštěný

a temný

růži nikdo nezanechá

vše tiše utichá

Dívko noci odhal svou tvář

sejmi masku

Dám ti pekla svatozář

a možná lásku

Jeden život v sázku

možná dva,tři,či více

Ten život je na vlásku

v dlaních pohřební kytice

Se smrtí vdát se či ze spárů

jejích mne vytrhneš?

Královských darů

či mne prokleješ?

Co čekati mám dívko temnoty

kdys padla jsi mi do noty

Sen v nočních můrách noční temnoty nebes

spanilá dívka jako ty, bude pekelný ples

Budeš mou temnou princeznou?

Nějak se zapoměli. Už bylo nějak osm večer. Obě dívky byli dospělé avšak ta z jejích snů musela domů. Dali si telefoní čísla a každá šla svým směrem. Ona skončila v baru. Potřebovala panáka na toto. Je tak nádherná. Byla uchvácena. Okouzlena.

-Pokračování příště

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.