neděle 24. července 2022

Hluboko v srdci 9 Netradiční rodina



Wen KeXingovi spadne kámen ze srdce. Jeho partner bude žít. Je tak šťastný.

Po chvíli se objeví ve dveřích Ye Baiyi.

“Už jsem to udělal. Poslal jsem mu energii.” pronese.

“Děkuji moc, za záchranu člověka, kterého miluji nadevše.” výjimečně se ukloní, což zrovna u něj je opravdu vzácné.

Po chvíli se objeví i princ Qi a Wen KeXing se znovu ukloní.

“Hlavně se o něj dobře starej.” dodá Ye Baiyi a odejde.

Pak se opět narovná.
“Jdi za ním.” usměje se princ Qi.

“Vy dva jste také spolu, že?” usměje se Wen a jde za svým partnerem.

Hned ho obejme a políbí na ústa.

“Ah Xu, jsem tak šťastný, že se to povedlo. Tak moc tě miluji.” a pohladí ho po jeho dlouhých vlasech.

“Lao Wene, to jen díky tobě. Já tebe taky.” políbí se a Zhou ho obejme.

“Ah Xu, Ah Xu a taky že jsem za to velmi rád a vděčný.” usmívá se štěstím.

Nakonec se začnou vášnivě líbat a svlékat z oblečení. Poté spolu leží v posteli a muchlují se, jejich nahá těla se navzájem dotýkají. Wen to nevydrží a začne do něj pomalu a opatrně vnikat svým tvrdým penisem až po kořen. Chvíli čeká, než se uvnitř jeho těla začne hýbat. Ozve se slastné zavytí. Kde má citlivé místečko už nějak ví, takže se na něj zaměří a začne do něj přirážet. Užívají si každý dotek. Vášeň a slast. Avšak netrvá dlouho a udělá se. Sotva z něj vysune svůj teď už ochablý penis, skončí pod ním a Zhou něžnými polibky po jeho svalnaté hrudi krouží dolů do jeho ochablého rozkroku. Zahledí se mu hluboce do očí a pak uchopí penis svého partnera do své pusy a začne si hrát se špičkou penisu svým vlhkým jazykem. Začíná se mu znovu stavět, když je opět tvrdý, tak si na něho nasedne a začne hýbat svým tělem na tom jeho. On mu ho mezitím honí rukou. Chvílemi mu zmáčkne koule, pokaždé když to udělá, uslyší slastné zavzdychání svého partnera. Po zhruba půl hodině se oba dva naráz udělají. Jen Zhou má stále postavený penis, takže ho povalí pod sebe a vpluje dovnitř jeho sexy zadku, po necelé minutě ho začne vášnivě šukat. Pocity naprosté euforie a rozkoše. Vzdychají a sténají slastí v euforii. Mezitím se vášnivě líbají na ústa a občas jeden druhého lehce kousne do rtu nebo do krku, či jazykem olízne ouško. Jejich těla jsou spojené, jako jejich duše a srdce.
Po pár minutách se znovu udělá a padne vedle něj na postel. Rozdýchávají své orgasmy.

Nečekaně se otevřou dveře a v nich se zjeví Chengling. Sotva si ho všimnou, okamžitě přes svá nahá těla hodí deku. On jen v šoku stojí ve dveřích. A tupě zírá před sebe a mlčí.

“Lao Wene?” otočí se na něj.

“Ehh?” vypadne z Wena.

“Ty jsi nezamkl dveře?” zvedne obočí.

“Ah Xu zapomněl jsem.” protočí očima.

V tu chvíli se Chengling probere ze šoku a rychle dveře zavře.

“Tak to je vážně skvělé.” protočí očima Zhou.

“Ah Xu promiň.” jeho výraz se změní na lehce smutný.

Okamžitě se obléknou a Zhou jde za svým žákem. Najde ho sedět na dvoře.

“Mistře...” vyleze z něho.

“Chenglingu jsi v pohodě?” zajímá se o svého žáka.

Ten jen kývne hlavou na souhlas. Je zamlklý.

“Ty strýčka opravdu miluješ, že?” podívá se mu do očí.

“Ano. Ano velmi ho miluji.” odpoví mu.

“To je dobře. Jste má jediná rodina. Nikoho jiného nemám.” opět se mu zadívá do očí.

“Vy dva jste má rodina. Ale víš, že homosexuální vztah není ve společnosti brán dobře, že? Asi bych ti měl něco vysvětlit. Každého člověka přitahuje jiné pohlaví. Respektive je více sexuálních orientací, jen ve společnosti se uznává, jen heterosexuální, neboli muž a žena. Jsou heterosexuální, homosexuální a bisexuální orientace, je jich ještě víc, ale tyto jsou nejčastější. Homosexuály přitahuje čistě stejné pohlaví, muže jen muži a ženy jen ženy, bisexuály přitahují obě pohlaví a heterosexuály čistě jen opačné pohlaví. Nevím jestli ti to už někdy někdo řekl, či jestli jsi o tom už někde slyšel. Ovšem, jako tvůj mistr jsem ti to řekl a vysvětlil, jelikož můj vztah s tvým strýčkem není společensky přípustný a víte o něm jen vy zde na Panství čtyř ročních období. Navíc jsi pro mě pomalu, jako vlastní syn. Láska má mnoho podob. Bylo mou povinností ti toto nějak vysvětlit, hlavně poté co jsi mě a strýčka viděl... A muselo ti to přijít divné, vidět dva muže spolu nahé v posteli...” vysvětlí mu základ.

“Přišlo mi to zvláštní, spíš jsem na to nebyl připravený a nečekal jsem to. Mám vás oba dva moc rád. Beru vás, jako moji vlastní rodinu. Je mi jedno, že jste dva muži, už od doby co jste mi zachránili život a začali se o mě starat, jsem vás začal brát, jako jedinou rodinu. To nás musel dát dohromady vážně osud, jelikož stejné pohlaví spolu nemůže mít děti, že? Jste skoro, jako moji rodiče. Jsem opravdu šťastný, že jste se mě ujali, i když jste nemuseli. A po Konferenci hrdinů v Alianci pěti jezer, jste mi zbyly už jen vy dva. A něco málo mi už před delší dobou řekla Gu Xiang. Dávno jsem občas nechápal vaše chování a narážky, Gu Xiang mi odpověděla 'To je láska' a když jsem viděl váš polibek, princ Qi s Velkým šamanem mi odpověděli to samé. Nevím jestli znám pocit lásky. Nevím co je láska. Ale opravdu jsem šťastný, když vidím tebe a strýčka. Navíc, jen kvůli němu jsi se nakonec rozhodl žít a to je dobře.” odpoví mu.

*
Jde poznat, jak Chengling roste a nejen tělem, i duševně a rozumově. Zhou Zishu je z nich tří nejstarší, je mu dvacet sedm let, Wen KeXingovi dvacet pět a Chenglingovi šestnáct. Zachránili mu život, když byl ve věku devíti let, takže s nimi žije sedm let. Zajímavé je, že se všichni tři poprvé setkali v ten samý den. Že by skutečně osud? 



4 komentáře:

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.