středa 15. června 2022

Osudový krok (YiZhan)


[Věnováno Pree Thiwat (Lan Sizhui) za pomoc při opravě mých příběhů.] 

Přitiskne ho ke zdi a políbí jeho ústa. Rukou mu zajede do kalhot.


“Miluji tě Xiao.” zašeptá mu do ouška. “Nikomu tě nedám.” dodá.

“Vážně Yibo?” lehce se zasměje.

“Proč bych ti lhal?” odpoví mu.

“Nevím...” pronese. “Ty to myslíš fakt vážně?” zvážní.

“Ano.” odpoví mu.

“Ehhh... Já tebe totiž taky.” přizná se.


Začnou se vášnivě líbat na ústa. A rukou si navzájem zajedou do trenek. Yibo mu sundá kalhoty a trenky po kolena a uchopí jeho tvrdý penis do své pusy a začne mu ho kouřit. Z úst Zhana se ozývají slastné vzdechy. Dravě si bere to co dlouho chce. Šikovně hýbe hlavou, než se mu do ní vystříká. Vše poslušně spolkne. Podívají si navzájem do očí. Hned na to si Zhan sundá kalhoty i trenky úplně a v tu chvíli ho vezme do své náruče a položí ho na postel. Chvíli se líbají a poté mu sundá všechno oblečení a polibky se stará o jeho nahou hruď, než se postupně dostane až k jeho tvrdému penisu, o který se začne jazykem starat. Na to, že nemá zkušenosti mu to jde dobře. Krásné pocity euforie proudí jejich nahými těly. Mezitím ho Yibo prsty připravuje na svůj vpád. Netrvá dlouho a už mu vsouvá znovu tvrdý penis do vlhkého otvoru, chvíli počká než se uvnitř jeho těla začne hýbat. Zhan skončil pod ním. Během tvrdých přírazů do jeho citlivého místečka se vášnivě líbají a občas se lehce kousnou do rtů. Drží ty sexy boky a zrychluje tím přírazy. Začnou si navzájem dělat cucfleky po spocených tělech. Užívají si každý svůj vzájemný dotek. Rukou si hraje s jeho plnýma koulema.

“P-pořádně...” zavzdychá mu do ouška a tak Yibo ještě víc přitvrdí ve svých přírazech.

Po pár vteřinách vyvrcholí. Na chvilku si lehnou vedle sebe a vydýchávají se z orgasmů. Avšak stále nemají dost. Vydýchávání jim moc dlouho nevydrží a už mu sedí v klíně, po chvilce si zadečkem nasedne na jeho postavenou chloubu a vsune si ji do zadku až po kořen, chvilku čeká, než na něm začne jezdit. Opět leží pod ním, což se dle jeho arogance vcelku divý. Ovšem nijak extra mu to zase nevadí, nebo třeba není zvyklý na sex s mužem? Nechá ho nějakou dobu na něm jezdit, než ho povalí pod sebe a ukáže svou dominanci, vrazí do něj svoji chloubu a teď ho začne šukat on. Ozývají se po pokoji jejich slastné vzdechy a steny. Když se udělá, padne spocený vedle něj na postel.

“To bylo úžasné.” prolomí hrobové ticho Zhan.

“To tedy bylo.” souhlasí s ním.

Pohladí ho po vlasech a políbí.

“Odteď jsi jen můj Wangu.” šibalsky se usměje.

“To jsem, ale také jsem bisexuál, přestože převážně na muže...” nadhodí.

“A já, já...” nedokáže si to přiznat, nebo nechce?

“Přijde den, kdy si to budeš muset přiznat Xiao.” řekne vážným tónem hlasu a propálí ho pohledem.

Pak vstane z postele.

“Jdu nám připravit vanu.” dodá, když se na něj podívá.

Ten se jen 'zasměje' svým zaraženým smíchem.

Schválně ho tam nechává ležet, aby měl čas zpracovat co se právě stalo. Není první u koho toto vidí. U něj to bylo jiné, on si to přiznal hned, jak to o sobě zjistil. Ovšem tady v Číně je to složitý. A ne každý si to dokáže a umí hned přiznat. Hlavní je to přiznat sám sobě.
Jen doufá, že mu to nebude trvat celou věčnost.

***
Už sedí v příjemné vodě, ve vaně a čeká na něj. Nakonec se objeví.
Vleze si do vany k němu. Mlčí.

***
Opře se hlavou o hruď svého teď už partnera, poslouchá jeho tlukot srdce v té svalnaté hrudi a myslí na to že ono srdce patří jemu. Nemůže tomu stále uvěřit, ani tomu že mu řekl, že ho také miluje.

Má pravdu měl by si konečně sám v sobě přiznat, kdo skutečně je. Avšak okamžitě tyto myšlenky zažene kamsi. Jenže ten fakt, že zrovna šukal s mužem a právě teď je s ním ve vaně o něčem svědčí, no ne? A to co k němu skutečně cítí, nemůže popřít. Už mnohokrát si toto představoval ve své hlavě, ale pořad s tím bojoval. S tím, jak moc ho přitahuje, jak moc ho chtěl mnohokrát políbit, jak se cítí už nějakou dobu v jeho blízkosti, jak cítil žárlivost, když se bavil s někým jiným, nebo když si všímal někoho jiného, než byl on, jak se kolikrát cítil, když měl mít cokoliv se ženou, vždy mu sexuální věci se ženami přišli nechutné, ženy by se nedotkl ani náhodou... I když toto celou dobu o sobě ví, i přes to co se právě stalo a děje, ani tak si to nechce připustit. Prostě to tak není! Snaží se přemluvit sám sebe o opaku.
Vzpomene si, jak žárlil na Yu Bina, při natáčení The Untamed a po něm na vystoupeních. Uvědomí si, že vlastně žárlil snad všechny okolo Yiba, kterých si všímal, taky to na něm bylo dost vidět, jenže si to nechtěl uvědomovat. Bojí se toho kdo je? Rozpor hluboko uvnitř jeho nitra.

***
“Netrap se tím, kým jsi doopravdy.” promluví najednou.

“Ehhh... Jak dlouho to víš?” odpoví nervózně.

“Už delší dobu.” lehce se zasměje a dá mu polibek do vlasů.

“Ale jak? Nikdy jsem ti nic na toto téma neřekl...” nechápe to.

“Ale řekl, i když ne slovy.” obejme ho pevněji. “A také jsem poznal tvé city ke mě, ale bál jsem se ti říct ty mé. Chtěl jsem mít jistotu, že cítíš to samé ke mě, jako já k tobě, než se ti svěřím.” dodá.

“P-počkat cože?!” vyprskne. “Sakra, Yibo! Jak jsi mohl něco takového poznat a vědět?!” prská dál.

“Sledoval jsem změny tvého chování v mé blízkosti, hlavně ty tvé žárlivé a vražedné pohledy na všechny, kteří se kolem mě jen mihly. A stupňovalo se to, tvé reakce. Postupně jsem si tím začal být naprosto jistý. Testoval jsem si tě, než jsem se rozhodl ti vyznat lásku.” rád ho škádlí.

“Yibo! Ty...!” řekne nevěřícně.

“Co já? Chceš to snad popřít? Ale no tááák...!” škádlí ho šibalsky dál, baví ho to.

K tomu už nemá co říct. Má pravdu, ví to.

“Jo máš pravdu.” řekne nakonec poraženecky.

Voda už je vlažná, takže Yibo pustí teplou vodu. Zhan si sedne naproti němu a začnou se navzájem mýt. Tělo i vlasy, když jsou vykoupaní, vylezou z vany a osuší se. Obléknou se do čistého oblečení.

Už dávno bylo vidět, že se ti dva milují... 


2 komentáře:

  1. Awww krásný příběh 😍😜 A děkuji za věnování ❤️

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.