pondělí 7. prosince 2020

Naruto je můj! (1) Flashback 1/2


Narutovi bylo nedávno devatenáct let. Zrovna ležel na louce a pozoroval hvězdy na obloze noci. Vzpomínal na staré časy. Přišel si tak moc sám.

Flashback

Sedí na houpačce na táboře. Tehdy mu bylo dvanáct let. Z myšlenek ho vytrhl něčí hlas.

"Proč tu sedíš tak sám?" když zvedl hlavu od země uviděl toho překrásného chlapce s rudými vlasy, který ho velmi přitahoval.


Ano díky tomu rudovlasému ďáblíkovi si konečně přiznal, že je gay. Byl tak moc sexy a roztomilý zároveň. Hlavně ho přitahovala ta jeho tajemnost a temnota, která z něj vyzařovala. Ty zelené oči ho uhranuli, černě orámované a chodil jen v černé barvě. Na čele měl zvláštní červené tetování.

"Samota je můj život. Nikoho nemám. Lidé se mě bojí a nevím proč. Prý jsem divný a moc zženčtilý. Někteří tvrdí, že snad ani nejsem chlap, ale ženská." odpověděl mu.

"Ano. Toto znám moc dobře. Ale mě se na tobě líbí, že jsi jiný, než ostatní. Ani mi vůbec nevadí, že jsi zženčtilý. Přesně tohle tvrdí i o mě. Znám to moc dobře. Jsi o to víc roztomilejší. Jsi nádherný. Kolik ti je let?" zajímal se.

Tohle ho velmi překvapilo. No je pravda, že byl každý den nalíčený a nosil trochu ženské oblečení, přestože černé. Působil pomalu, jako ďábel, ale o to víc ho to k němu táhlo.

"Uhm. Je mi dvanáct a tobě? Jak se vlastně jmenuješ?" odpověděl.

"Mě je taky dvanáct. Jinak já jsem Gaara. A ty?" rudovlásek zrudl v obličeji.

"Moje jméno je Naruto. Naruto Uzumaki." usmál se na něj a také zrudl v obličeji, jako rajče.

Netrvalo dlouho a blonďák si uvědomil, že miluje Gaaru. Od prvního pohledu. A ještě těžší pro něj bylo se od něj držet dál, protože má stejnou chatku jako on, jen jinou místnost. Ano, je pravda že jeho jméno zaslechl, ale slušnost. Vlastně oba znali své jména navzájem. Ale seznamování, že?

"Pojď za mnou Naruto" a vzal jeho ruku.

Odvedl jej do lesa na konci areálu tábora.
Tam kam vedoucí nechodí. Vlastně snad nikdo. Už padala tma. Gaara zničehonic políbil ty sladká ústa. Blonďáček se okamžitě přidal. Ochutnávali se navzájem. Jazyky se dotýkaly a oběma se návalem vzrušení postavili penisy. Rudovlasý ďábel se odlepil od těch božích úst a vrhl se na kalhoty, které mu sundal po kolena. Otočil ho a modrooký se rukama opřel o strom. V jeho análu skončili rovnou dva prsty od slin. Když se ozval hlasitý sten, pocítil u svého vstupu tvrdý penis, který dovnitř těla vniknul snadno. Což se divil, ale bylo mu to jedno. Do citlivého místečka narážel rychle a tvrdě. Jen byl až moc vzrušením bez sebe, že se udělal rychle. Toto je první sexuální zážitek jeho života. Ale úžasný. 

Avšak v mžiku už byli kalhoty druhého chlapce dole a u stromu skončil on. Tělem jim vibroval nával slasti. V otvoru druhého z chlapců skončili tři prsty, tělo se škublo. Chvíli si hrál prsty v útrobách toho překrásného kluka, než do něj vniknul. Prostatu našel napoprvé. Přírazy ze začátku byli pomalé, ale nevydržel to, zrychlil jako ďábel, až se do jeho tělíčka vystříkal po tak patnácti minutách...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.