neděle 27. září 2020

Vůně rudých růží (5)


A tak čas plynul a Sasuke se spřátelil s Narutem. Díky Itachiho slovům se Sasuke rozhoupal a začal se s blonďákem dost bavit. Itachi , Sasuke se stali opravdu blízkými přáteli. Naruto v sobě měl velký zmatek ohledně Gaary a Sasukeho. Sasuke si všiml jak Naruto miluje růže a tak ho vzal ven bez Itachiho ten to pochopil domluvili se. Sasuke během těch tak dvou měsíců se do něj úplně zbláznil. Nemohl si pomoci. Prostě po něm toužil celým svým srdcem. Vzal ho na procházku krásným zámeckým parkem z jezírkem... Kvetli zde sakury i Sasuke miloval sakury .... A kvetli zde všebarevné růže a nádherně voněly . Když procházeli kolem rudých růží tak Sasuke náhle zastavil a utrhl překrásnou rudou růži a dal ji Narutovi , který zrudl jako růže květ. Sasuke ho chytl za boky přitáhl si ho k sobě a věnoval mu vášnivý polibek plný lásky k němu. " C-co to dělá-š ? " zakoktal Naruto. " Je tu něco..." a Sasuke se podíval do země " A co ? " zajímalo blonďáčka. " Ehnm no miluji tě Naruto ... Už skoro od prvního dne co jsem tě uviděl..." Sasuke už to nedokázal dále držet v sobě. " P-počkat cože ??!?!? " vydechl Naruto zaskočeně. Sice se na něj Sasuke často lepil , ale v životě by ho nenapadlo , že tyto slova uslyší zrovna od dívčího idola Sasukeho Uchihy ! Vykulil na něj oči jako ryba. " Ano to co jsem řekl je pravda . Miluji tě Naruto Uzumaki ! " řekl pevně. Naruto byl rudý až za ušima. " Já... Já.. " zadrhnul se blonďák. " Ano já vím co jsi mi řekl před pár měsíci , že už někoho miluješ , ale už jsem to v sobě nedokázal udržet. Držel jsem se dál , protože jsem po tobě tolik moc toužil. A styděl jsem se. K nikomu jsem nic takového necítil. Já chci být ten kdo tě bude chránit a ten kdo bude po tvém boku. Tebe se nehodlám vzdát ! " dodal černovlásek. 

" Ne to není úplně přesně to co jsem chtěl říct Sasuke " prohodil blonďáček... " Přitahuješ mě od prvního dne kdy jsi se objevil v naší třídě. Celou dobu jsem na tebe koukal . Od té chvíle tě nemohu dostat z hlavy. Pořád jsem na tebe musel myslet. Moje srdce se vždy splaší v tvé přítomnosti tak jako i teď. Ano sice mám ke Gaarovi silné city možná i protože to byl od mého dětství jediný kamarád. Ani já ani Gaara jsme od dětství nikoho neměli jen jeden druhého. Oba jsme na tom byli stejně až na to , že Gaarovi rodiče jsou po smrti a žije se svými staršími sourozenci. Ale díky tomu , že jsme měli jeden druhého jsme nebyli tak moc osamělý. Navíc od doby co jsi se mi objevil v životě jsem postupně přestal dělat takové problémy ani nevím jak se ti to povedlo. Jsem sám v sobě hrozně zmatenej..." dodal modrooký blonďák. Sasuke nevěděl co říct. Tohle nečekal a začalo mu být Gaary najednou líto. " A jak jde vytváření mangy ? " změnil raději téma. " Dobře. Dost mě to baví chci se stát tvůrcem vlastní mangy " zazubil se blonďák . " A ty už víš co chceš být ? " zajímalo ho. " Přemýšlím , že budu model jak mi radil bratr " odpověděl. " Zítra už je vysvědčení a pak prázdniny a pak už devítka no. " odvětil. " Itachiho vzali na fotografickou školu. Rád fotí chce se tím živit. Takže je šťastný , že ho na ní vzali. " dodal Sasuke. 

Další den se všichni sešli ve škole. Vysvědčení oběma dopadlo celkem dobře. Doučování jim pomohlo no především Kakashi , který už nějakou dobu taky věděl , že je zamilovaný do Naruta. Vlastně to díky Itachimu a Kakashimu dostal odvahu a nakonec Narutovi svěřil své city a pocity. Naruto se dostal pod ochranu Itachiho a Sasukeho , takže si na něj přestali dovolovat a díky tomu si konečně uvědomili kdo je všechny spojil dohromady. Ano uvědomili si , že ten kdo je sjednotil byl právě Naruto. Nakonec se k Narutovi začali chovat přátelsky a stali se z nich přátelé. Celkově se změnilo pár věcí. Pak byla rozlučka s deváťáky , takže i s Itachim. Ale je fakt , že Itachi a především Sasuke se ve škole bavili snad jen s Narutem a občas Hinatou , která se konečně odhodlala se s ním začít bavit. I Neji byl v deváté třídě. Ostatní odešli po škole kalit a pařit až na Naruta , Gaaru , Sasukeho a Itachiho. Ti spolu odešli k jezerům v lese. Tak nějak ani jeden z nich moc nemusel kalby a tak , ale raději se lidem stranili a milovali přírodu a ten klid. " Ty jsi Gaara , že ? " ozval se Sasuke. " Ty Sasuke co ? " odvětil rudovlásek. Oba dva na sebe hodili své temné pohledy. Všichni čtyři spolu venku skončili až tento den . Věděli o sobě , ale Naruto byl buď sám s Gaarou nebo sám se Sasukem či Sasukem a Itachim. Itachi pozoroval Gaaru a divně se tvářil. Už nějakou dobu po něm pokukuje. Všichni se svlékli donaha a skočili do příjemné vody. Letní prázdniny začali. 

Jejich rodiče sehnali zájezd k moři a i Temari a Kankuro na čtrnáct dní . Takže si všichni pečlivě sbalili věci a Mikoto a Fugaku se Sasukem a Itachim je vyzvedli , měli auto s velkým karavanem , nejprve vyzvedli Naruta , Minato a Kushino , protože to měli blíže a pak jeli pro ty tři Gaaru , Temari a Kankura. Všichni se tam nějak narvali. Mikoto a Fugaku seděli vepředu svého auta a Minato a Kushino seděli na zadních sedadlech a ostatní byli v pohodlí karavanu. Měli v něm i tři postele a byl zhruba docela i vybavený. Uchihové jsou zvyklí dost cestovat když mají volno. Takže jsou na to vybaveni. Jsou zvyklí na velké dálky a do Itálie se dá dostat po silnicích. Měli namířeno přímo do hlavního města Říma. Jeli několik hodin v kuse a Sasuke si vybral do páru na postel Naruta , Itachi si hbitě zabral Gaaru a poslední postel zbyla pro Temari a Kankura. Po cestě se bavili o všem možném a více se seznamovali. Někteří se skoro neznali jen od vidění , ale nakonec všichni zjistili jak moc si rozumí. Sasuke se plazil po Narutovi a Itachi po Gaarovi. Oba Uchihové už dávno znali a věděli svůj cíl. Avšak Naruto se nebránil a kupodivu ani Gaara. Padla noc a auto s karavanem zaparkovalo na odlehlém prostranství nedaleko od silnice. Všichni se odebrali ke spánku. Hned usnuli. Sasuke pevně objímal Naruta a Itachi zas Gaaru. Ráno se probudili najedli se . Fugaku si dal studené kafe aby se probral a vyrazili dál na dálnici. 

Konečně po úmorné cestě dorazili k dvěma pronajatým domečkům , které byli vedle sebe. Malý domeček byl pro Itachiho , Sasukeho , Naruta a Gaaru. A ten větší pro dospělé. Bylo zde nádherně. Vyzvedli klíče , přihlásili se a šli si vybalit. 

Bylo nádherně domky byly u pláže. Všichni se rychlostí blesku převlékli do plavek a zmizely do vln moře. Moře bylo příjemné. Všichni tam spolu začali blbnout , smát se , radovat se. Naruto si odtáhl Sasukeho opodál v moři a políbil ho rudý jako rajče. " Takže už nejsi zmatený ? " nedalo Sasukemu. " Ne. Gaara je mi sice hodně blízký , ale prostě to nejsi ty Sasuke. " odpověděl mu blonďáček. Sasuke zrudl a měl pocit , že mu srdce vyskočí z hrudi jak začalo tlouct jako o závod. " Takže to znamená co ? " zajímalo černovláska. " To , že jsem se do tebe zamiloval Sasuke. Toto to znamená." odpověděl " A to , že chci být s tebou tedy jestli stále chceš " dodal . Sasuke ho místo odpovědi přitáhl k sobě a láskyplně ho políbil. " Jasně , že pořád chci ! Toužím po tom celou dobu ! " vyhrkl Sasuke štěstím. Nevnímali lidi kolem sebe co se koupali v moři. Vnímali jen jeden druhého. Naruto sice pár let miloval Gaaru , ale to ještě neznal Sasukeho. Po chvíli co se líbali se vrátili k ostatním. " Kde jste to byli vy dva ? " ozval se Gaara s vražedným pohledem na Sasukeho jakoby žárlil. Sasuke se jen podíval na Itachiho a pokýval hlavou , Itachi hned pochopil a usmál se radostí. Teď si jen Itachi musí zpracovat Gaaru. Když už jim začalo být špatně z horka díky tomu , že to přejeli odebrali se do domku . Každá dvojice se odebrala do svého pokoje. Potřebovali ze sebe umýt sůl z moře. Sasuke si vzal blonďáčka do náruče a povalil ho na postel. Vášnivě se líbali a černovlásek nečekal a strčil blonďáčkovi rovnou dva prsty do jeho sexy prdelky , ale Naruto už byl tak moc vzrušený , že už ho chtěl cítit v sobě " Už jsem při-pravený Sasukéé " vdychal slastí a Sasuke neváhal a vnikl do něj svým už připraveným penisem... Z ovou pokojů se ozbývali vzdychy , sténání , výkřiky slasti ....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.