čtvrtek 15. února 2024

Výzva 5.

A je tu pátá Spisovatelská výzva. A co to obnáší? Dám vám obrázek a k němu slova, která vaše tvorba na výzvu musí obsahovat. Je to blogová výzva, takže jen pro ty, co mají nějaký blog. Až vaši práci dáte na blog, tak jen dejte k článku odkaz na tento můj článek, s touto výzvou, rozumíme si? Taktéž v článku musí být onen obrázek a slova, které jsou v zadání výzvy. Počet odstavců a délka příběhu je čistě na vás. Může to být normální příběh, klidně i FanFikce, to je čistě na vás. Jsem zvědavý, jestli se někdo zúčastní. Jestli něco nechápeš, a chceš se zúčastnit této výzvy, tak se rozhodně neboj, a napiš svůj dotaz pod tento můj článek, do komentáře, já ti to v komentáři vysvětlím.


Musí obsahovat slova: Zima, sníh, hory, jezírko, víkend, mráz, led, výlet, turisti, úraz, pád, krb, oheň, teplo 

Výzva končí 5.3.2024


3 komentáře:

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.