neděle 25. února 2024

Stejná krev 1. Zvrhlí sourozenci

Zdroj obrázku
 
Venku padá sníh a dopadá na naši kůži. Bílá pokrývka zahaluje půdu kolem nás. 
Zasněžená krajina je tak romantická a kouzelná. Zasněžené stromy jsou tak nádherné. Chladná krása. 

Držíme se za ruce a procházíme se lesem v okolí našeho domova. Milujeme tuto krásu, je stejně chladná jako my. 
Hledíme do zasněžené krajiny kolem nás.

Tančíme spolu ve sněhu a chladné vločky tančí s námi, kolem nás.
Po chvíli si ho přitáhnu blíž k sobě do vášnivého polibku. Vášnivě se líbáme, sněhové vločky nás studí na kůži. 
Milujeme se nejvíce ve vesmíru, jeden bez druhého nedokáže žít ani existovat. 
Jsme dvojčata Kanato a Kana Asumi.

Užíváme si jeden druhého a jdeme domů. 
Rádi chodíme na procházky do okolní krajiny. 


Netrvá dlouho a dorazíme domů.
Sundáme si naše černé oblečení a dáme ho na topení, aby uschlo, je mokré od sněhu. Poté se jdeme převléct do suchého oblečení na doma.

“Co si dát teplou koupel?” navrhnu.

“To je dobrý nápad, při svíčkách.” souhlasí a usměje se na mě.

“Tak ji jdu připravit.” odpovím a odejdu do koupelny, kde dám špunt do černé vany a pustím teplou vodu. 
___
Koupelna je celkem prostorná, na zdech jsou růžové kachličky a na podlaze černé, zeď je světle růžová, v rohu u dveří je pračka, na zdi je větší černá polička, vana, WC a umyvadlo jsou v černé barvě. 
___
Pak odejdu do našeho pokoje a vezmu z černého šuplíku černé svíčky a svícen v černé barvě. Jdu nám připravit atmosféru na společnou koupel, máme celkem velkou koupelnu, takže tam máme i místo na svíčky aby jsme si nepodpálili dům. 
Po chvíli přijde můj mladší bratr a v ruce má dva čisté růžové ručníky s černými lebkami.
Ještě dojdu pro vonné tyčinky a zapalovač, stojany na vonné tyčinky tu jsou pořád. A taktéž pustím příjemnou temnou hudbu. 
Když přijdu zpět, bráška už je nahý, já ještě zapálím svíčky a vonné tyčinky, pak zhasnu světlo a také se svléknu. 

Přitáhnu si ho blíž k sobě do polibku, on mě obejme. 

“Jsi nejlepší sestřička, jsi pro mě nejdůležitější ze všech.” pohladí mě po černých vlasech.

“Ty nejlepší bráška, miluji tě nejvíc ve vesmíru.” znovu ho políbím.

Poté vypnu vodu, aby nepřetekla. A hned si vlezeme do vany naproti sobě.  

Svíčky krásně osvětlují koupelnu, vonné tyčinky krásně voní, růže a vanilka jsou kombinací, kterou jsem vybrala tentokrát, a hudba je sem akorát slyšet. Rádi takto relaxujeme. 

Vezmu si sprchový gel a začnu natírat jeho sexy svalnatou hruď. Když ho natřu, tak si vezme sprchový gel a začne teď natírat on mě, nejraději natírá má ňadra, těm se věnuje velmi rád, takže si s nimi opět hraje, je mi to velmi příjemné. Poté se začneme navzájem oplachovat, napuštěnou vodou. Já se otočím ve vaně, hlavou se opřu o jeho hruď a on mě obejme přes ňadra, takto relaxujeme, posloucháme hudbu a užíváme si atmosféru a klid. 
Po zhruba půl hodině se začneme umývat, když máme umytá těla, začínáme si mýt vlasy. Vylezeme ven z vany a utřeme se, dáme si ručníky na naše černé dlouhé mokré vlasy. Zhasnu svíčky. 

Potom se odebereme do našeho pokoje. 
___
Zdi jsou tmavě růžové, černý koberec, světle růžový nábytek, temné gothic obrazy na zdech, černé gothic závěsy na oknech, černý lustr, černé povlečení s červenými růžemi na posteli. Takto zhruba vypadá náš pokoj.
____
“Půjdeme si hrát sestřičko?” prohodí. 

“Jasně že jo.” šibalsky se usměji. 

“Tak to jsem rád.” políbí mě na ústa. 
___
Miluji BDSM hrátky s mým dvojčetem, díky našemu propojení je to mnohem lepší než s jinými, naše propojení nám závidí kde kdo. 
___
Máme ve sklepě mučírnu, přesně pro tyto naše hrátky. Tudíž jsme se z našeho pokoje odebrali do naší mučírny. 
Zdi jsou krvavě rudé, uprostřed místnosti u zdi je postel na BDSM, kde se dají pouty připoutat nohy i ruce, je v černé barvě, v rohu je rudá skříň, kde máme uložené různé druhy hraček, vedle postele je stůl ve stejné barvě jako skříň, na které je černá lampička, dokonce si zde můžeme zapnout červené světlo, když chceme, takže to zde skutečně působí jako v pekle, pekelné doupě, tak tomu zde říkáme, mám tu i menší šatnu s mými oblečky, pro dominu a nějaké věci na líčení, v šatně je i umyvadlo a černé gothic zrcadlo s lebkami. 
___
Dojdu k šuplíku, kde máme schované hračky. Vezmu růžová pouta, černý bičík, červenou plácačku, černý roubík, růžové pírko, krabičku s hřebíky, jehlicemi, jehlamy, červenou pásku přes oči, černou speciální svíčku a zapalovač, kladivo.
Vše to položím na naši postel. Poté se odeberu do mé šatny, kde si jdu najít nějaký pěkný obleček na hraní. 
Vyhráli černé latexové šaty, černé latexové návleky na ruce, červené síťované punčochy, a černo rudý obojek s ostny a černé boty na platformě. K tomu červené stíny na oči a černé rty.
Menší příprava mi trvala asi deset minut, možná patnáct, mému bratrovi to nevadí, rád se na mě dívá, když vypadám takto, avšak jen když nemá přes oči pásku, navíc ráda ho nechávám chvíli čekat, než začne prosit, abych konečně začala. 
Vyjdu ze šatny.

“Poklekni otroku.” přikáži mu. 

“Ano, má paní.” poslechne. 

“Otoč se a klekni si.” dám mu další příkaz. 

Poslechne. Vezmu si do ruky bičík a začnu ho jím švihat přes zadek a záda. Líbí se mi, jak se při každé ráně jeho tělo propne. Usměji se sama pro sebe, když vidím pár pramínků krve, jak stékají po jeho kůži. Ještě párkrát švihnu bičíkem, než ho položím zpět na postel. Poté si vezmu plácačku, kterou ho začnu plácat přes jeho vystrčený sexy zadeček. Během toho přemýšlím, co budu dělat jako další, pak mě to napadne.

“Vstaň a jdi na postel, otroku.” řeknu mu, v tu chvíli se zvedne ze země a jde na postel. 
“Lehni si na záda.” dodám, udělá to.

Nasadím mu růžová pouta na ruce a do úst mu dám roubík, poté přijde páska přes oči. Takto se mi to líbí, ta jeho bezmoc, když je mi vydán na milost. 
Otevřu krabičky s jehlamy, jehlicemi a hřebíky. Chvilku přemýšlím čím začnu, po chvíli mě to napadne. Vezmu si nejprve pár modrých jehel, které vrazím do nejcitlivějších bodů na jeho koulích z vrchu, hned na to je vyškubnu, do těch samých míst pak přijde pár černých, zelených, růžových a fialových jehel. Uchopím bičík, kterým ho několikrát švihnu přes koule, chvíli na to ho začnu šimrat pírkem na koulích a tvrdém penisu, který už teď je v pozoru. Netrvá dlouho a už beru hřebík a kladivo, přiložím ho k jednomu z nejcitlivějších míst, už se ozývá zvuk kladiva a hřebík krásně zajíždí do jedné z koulí, když je první hotová, vrhnu se na tu druhou, jen s jinou velikostí hřebíku. Po zhruba minutě je tam i druhý, který pomalu vytáhnu, hned na to ten druhý. 
Rozhodnu se mu sundat pásku z očí, teď chci aby se pěkně díval. Podívám se na krabičky, nakonec zvolím nejdelší a nejvíce ostrou jehlici, kterou mu protluču obě koule z boku, přes ony nejlepší body. 
Miluji ty jeho výrazy rozkoše, touhy, slasti. 
Úplně nakonec mu dám několik jehel do žaludu, jelikož vím že to miluje ze všeho nejvíce, to nejlepší z toho jsem nechala na konec schválně. 
Když mu vyndám roubík a sundám pouta z rukou, okamžitě se na mě nadrženě vrhne, vrazí mi svůj tvrdý penis do mé kundičky a začne mě tvrdě šukat.

“Miluji tě ze všech nejvíc, jsi jen moje milovaná sestřička, nikomu tě nedám...” promluví během svých přírazů.



6 komentářů:

  1. Skvělý příběh těším se na pokračování 😜❤️🖤

    OdpovědětVymazat
  2. Umíš dobře popsat sexuální scény.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to mě těší a velmi, toto mi spíš ostatní vyčítají, ty sexuální scény, než chválí, takže mě to opravdu potěšilo.

      Vymazat
  3. On je po tom všem schopen ještě sexu? Ten člověk musí tam dole být že železa. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.