pátek 20. ledna 2023

Informace 7


Jelikož pomáhám několika lidem se psaním, tak v tom mám už svůj systém, pošlu jim nějaký obrázek a k němu zadám nějaká slova, na které daná osoba musí něco napsat, pak si to přečtu a ukážu té osobě v čem dělá chyby, u jedné z těch osob, ji pomáhám i trochu jinak, než ostatním, to tím, že ona mi pošle obrázky, a chce k nim slova. A proč to vůbec píšu? Protože jsem dostal nápad, že bych si taky mohl procvičit psaní, zajímalo mě, co by mi zadal někdo jiný, takový osobní experiment, nebo osobní výzva, nevím přesně jak to pojmenovat. Takže jsem jedné z těch osob napsal, ať mi něco zadá, tím pádem mám taktéž pár zadání, na které budu postupně něco psát, no dvě zadání mi jsou proti srsti, ale o to větší je to výzva, sám jsem zvědavý co z toho vyleze, chtěla mi dát ještě víc zadání, ale to jsem ji napsal, že toho mám připraveného mnoho, takže jsem ji poslal obrázky, k tomu co mám připravené, ale nevěděl jsem, co přesně na to psát, takže vzájemná výpomoc. Takže, když u něčeho co vyjde, budou slova, tak to patří do mé osobní výzvy, či tomu říkejte, jak jen chcete. A ano mám toho pro vás připraveno poměrně dost, nejvíce asi na The Untamed, no na co tak u mě, že? Ale nejen na The Untamed, ale i na jiné. Tak se máte snad na co těšit. 

S pozdravem váš Lan Zhan. 

2 komentáře:

  1. Náhodou říct si někomu o slova obrázek k povídce není k zahození. Někdy, když chci něco napsat a nevím co, tak si také někomu známému řeknu o slova. A když mám dostatek času a klidu, většinou něco vyplodím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.