středa 13. září 2023

Stejný osud 2. Klan Wen v Gusu


Pohled Wen Qing

_O deset dní později_

Jsem na cestě do Gusu do Oblačného zákoutí, hledat kousek kovu Yin. Nemám z toho radost, ale naštěstí mohl jít i můj mladší bratr.
Velmistr poslal s námi svého syna Wen Chao, je arogantní a krutý, nemám ho vůbec ráda, je prostě zlý. Má nám pomoci dostat se dovnitř klanu Lan. Což s jeho povahou nás dovnitř dostane, a velmistr to moc dobře ví. 
Už jsme skoro u Oblačného zákoutí. Je to dlouhá cesta.
Klan Lan bude vážně nadšený, až tam vtrhne můj klan. Ale koho by to potěšilo? Dávno vím, že toto celkově nemůže dobře dopadnout, ale raději to neříkám nahlas, vím jak velmistr trestá neposlušnost, či zradu. 
Viděla jsem toho už dost, klidně zabíjí členy našeho klanu. Sluhové se ho bojí, už jich mnoho zabil, trestá i svého syna Wen Chaa, jenže ten ho stejně neposlouchá, na to je příliš arogantní, ten se ho nebojí, stále je neposlušný. 
Mám na starost žáky klanu Wen, i Wen Chao mě musí poslouchat, přikázal to velmistr, což se mu absolutně nelíbí, ani mě nijak extra neposlouchá, mít ho na starost je vážně peklo, musím ho držet na uzdě, aby neudělal žádný problém, což je skoro nadlidský úkol, hlavně žárlí, že jeho otec svěřil další věc mě a ne jemu, ano často dává úkoly ostatním, ale jemu celkem málo, což ho vytáčí, takže i když danou věc nesvěří, tak má vlastní hlavu a jde to stejně dělat, přestože si to jeho otec nepřál a výslovně mu řekl, že danou věc nemá dělat. 
Je to s ním dost těžké a náročné, já mít takového syna, tak by zažil peklo na zemi, to bych ho hnala rychlostí blesku. Nechci ho mít na 'hlídání', ale co mohu dělat? Asi nic. Je jako malé rozmazlené děcko, které nikdo nevychoval, či opravdu špatně, když z něj vzniklo toto. Jde poznat, že je psychopat po svém otci, který není o nic lepší, ale teď kdo z těch dvou je horší? Dobrá otázka.
Nechci ohrozit mého mladšího bratra, mě velmistr potřebuje, jenže jeho ne. Proto jsem chtěla, aby bratr mohl jít se mnou, ale nemohla jsem to říct před velmistrem nahlas, bůh ví co by pak udělal...

_
Už jsme u brány Oblačného zákoutí.

“Nejste pozváni, nemůžete vstoupit dovnitř.” ozve se jeden z žáků klanu Lan.

V tu chvíli Wen Chao použije magii ohně a on začne hořet, ten druhý se ho snaží uhasit. Nemohu se na to déle dívat, takže ho kouzlem uhasím, otočím se k Wen Chaovi. 

“Máme jen tiše vyšetřovat, nedělej potíže.” řeknu mu.

On však už prochází bránou do Oblačného zákoutí.

“Toto je málo od klanu Wen.” zaslechnu od něj.

Hned na to jdeme i my ostatní.
Dnes je zahájení přednášek klanu Lan, už by měl být uvítací obřad pro přijetí nových žáků. 

Během pár minut vrazíme do Orchidejového pokoje, kde probíhá uvítací obřad. Všichni se na nás okamžitě podívají. 
Všimnu si, jak Lan Wangji hned sahá na svůj meč, ale vůdce klanu Lan Xichen pouze zakroutí hlavou, že to nemá dělat, tak se navenek uklidní, ale jde vidět že uvnitř rozhodně klidný není, a nedivím se mu, mě by se něco takového také nelíbilo, je to pochopitelné. 

“Nečekali jsme vás tu, mladý mistře Wene, nemáme pro vás připravené pokoje. Klan Wen už sto let nechodí na přednášky klanu Lan.” promluví klanový vůdce. “Co je tak důležitého, že k nám velmistr posílá, vysoce postavené sourozence?” dodá zamyšleně klanový vůdce Lan Xichen. 

Už teď vidím, podle jeho výrazu, že náš klan začal podezřívat, jelikož co bychom tu najednou dělali, že? Je známo, že klanový vůdce Lan je chytrý a uznávaný, všemi klany, čestný a upřímný, všechny velké klany se mu klaní a uznávají ho. A vidím proč, je majestátní.

“Pche. Mýlíte se, nejsem tu kvůli přednáškám, jsem zde jen kvůli jediné osobě. Klan Wen má po staletí vlastní přednášky, tudíž je nepotřebuje, takže na ně nemusí chodit do klanu Lan!” odpoví mu arogantně Wen Chao.

Vážně ho nemám ráda, ale co mohu dělat? Avšak mám ho teď na starost, musí mě poslouchat, přikázal to jeho otec. Což nedělá.

“Můj bratr Jiang Cheng se právě chystal poklonit učiteli. Jaké máte právo ho přerušovat?” ozve se náhle nějaký žák, který nepatří ke klanu Lan.

Najednou si všimnu krásné ženy zhruba v mém věku, která sedí v řadě u toho klanu, ze kterého právě vstal onen žák. 
Taktéž se na mě podívá. 
Tento klan musí mít odvahu, když jejich žák vystoupí proti Wen Chaovi, jde poznat že ostatní klany nic neví, jak to chodí v našem klanu Wen, jinak by si to nedovolil. Díky tomu si to tento klan právě zpečetil, aniž by to ovšem věděl.

“Kdo jsi, že se mě odváží přerušovat taková nula, jako jsi ty?” otočí se na něj Wen Chao s vražedným pohledem.

“Wei Wuxian z klanu Jiang z Yunmengu. A kdo jsi ty, že si dovoluješ přerušovat mého mladšího bratra, když se právě chystal poklonit učiteli? To vás v klanu Wen učí tedy pěkné způsoby!” odpoví mu. 

“Ty! Měl bych vám ukázat, jak se v klanu Wen trestají ti, co jej neposlouchají!” řekne vražedným tónem. 

Už dávno vím, k čemu se schylovalo, ale teď je to na spadnutí. Provokovat zrovna jeho je sebevražda, s jeho povahou.
Teď už stojí i Jiang Cheng, a to jak se na mě dívá, se mi nelíbí. Pozoruje mě, jako nadržená opice, která si právě skřípla koule. 
Je mi z takových chlapů zle. 

“Velmistr nám přikázal, chovat se slušně.” řeknu mu, snažím se uklidnit situaci.

Hodí na mě svůj vražedný pohled.

“Měl bych ukázat, jak se chová klan Wen, k těm, kteří ho neposlouchají, jinak se na nás ostatní klany budou dívat z vrchu!” odpoví mi, hned na to všichni začnou tasit meče proti sobě.

Lan Xichen okamžitě začne hrát na flétnu, a po chvíli všem vzlétnou meče, které spadnou těsně před ně.
Nakonec zachránil situaci první nefrit klanu Lan, je okouzlující a velkolepý, jak se o něm říká.
Hned na to si stoupnu před Wen Chaa, ukloním se před vůdcem klanu a učitelem.

“Omlouvám se, jsme zde poprvé, takže stále existují pravidla, která neznáme.” promluvím.

“V tom případě přijmeme dárek. Chovejte se slušně.” promluví učitel Lan Qiren.

Wen Ning můj mladší bratr předá dárek, který posílá náš velmistr.

“Zítra všichni přijďte na přednášky do Orchidejového pokoje.” ukončí slavnostní obřad učitel.

Všichni odejdou.

4 komentáře:

  1. Skvělá kapitola moc se těším na další ❤️🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělá povídka. Myslím, že je zajímavé si přečíst, jak se příběh odehrával z pohledu klanu Wen

      Vymazat
    2. Děkuji moc, ano je zvláštní pocit, psát za někoho z klanu Wen.

      Vymazat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.